Hej Igen!

IKEA Älmhult som är världen första IKEA varuhus och som i år är 51år.

Det var ett par månader sen jag skrev något. Tog mig en större paus efter studenten, kan man väl säga.  Denna bloggen var mitt projektarbete på Hantverk – Design och möbel programmet och det resulterade med ett stort MVG,  Jippie! Och hoppas att jag får ett MVG av er också?!


Jag gjorde ju min praktik på bla. IKEA i Älmhult förra hösten och dom ville att jag skulle söka sommarjobb efter årsskiftet. Tror ni inte att jag då missar det sista anmälningsdatumet! Tänkte då att jag få ringa min handledare och se fall det fanns någon möjlighet till sommarjobb kvar, I samma veva blir min nya 3veckors mobil snodd – alla nummer borta = chanslöst!  Någon vecka innan studenten så ringer ett dolt nummer och jag blir överlycklig att få höra min handledares röst säga : Skulle du inte kunna jobba hos oss i sommar? . Sjukt glad jag blev då, studsade som en studsboll!  - Måste ju gjort ett bra intryck ;)


Så i sommar har jag jobbat på IKEA i Älmhult och nu efter sommaren blev det ett nytt kontrakt så jag är kvar där med ett leende på läpparna. =D  Delvis därför jag också inte har hunnit skriva så mycket på bloggen heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0