Svenssons i Lammhult = Praktik

 

Idag var det min första praktik dag på Svenssons i Lammhult. Dryg buss färd dit men det är det värt när man få jobba med alla dessa fina grejor dagligen nu i 8 veckor framöver. Jag skulle aldrig kunna välja ut endas EN möbel där som jag skulle vilja ha. Det är för många saker som man bara "måste" ha säger min shopping hjärnhalva som egentligen bara vill springa runt med ett släp och fulla till max och springa därifrån med! Som tur är så är den andra hjärnhalvan frisk. J Men det ska bli mycket roligt, ska måla en vägg imorgon och ska få inreda växthuset själv med en annan praktikant också i slutet av veckan, ser vi fram emot. Tolix stolarna ska bland annat vara med i växthuset är tanken, har ni några tips eller inspiration till dessa!?



Tolix


Kommentarer
Postat av: suco

Mycket trevlig sida för att få inspiration & tips



Suco

2009-05-08 @ 19:25:06
Postat av: Sofie

Tack! det är jätte roligt att höra =)

2009-05-26 @ 11:58:51
URL: http://sofiesdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0