Betong

Betong är ett snyggt och sunt naturmaterial. Betong ger oändliga möjligheter till utformning. Att det har blivit ett trendigt material märks tydligt genom att allt fler väljer både husets stomme och även inredningsdetaljer i betong. Finja har gått ut med allt för den som är gör-det-självaren med beskrivningar. Former.nu har ett gör-det-själv kit med betong med tillbehör som kostar 349kr, och även betongkurser. Betong design har bänkskivor, handfat, bord och möbler av betong. Jag skulle gärna kunna tänka mig bänkskivor i betong i köket eller som i badrummet, ett handfat som på bilden nedan. Jag har ju själv haft betong kurs på Kungsmadskolan. Önskar att vi hade fått mer tid på oss så hade jag gärna gjort mer roliga saker i betong. Det är inte alls svårt, himla enkelt något som man måste testa!   


 
Bilder från Finja och från former.nu

 
Bilder från BetongDesign.

Kommentarer
Postat av: erika

okeej ;), men dom är ju faktiskt snygga, jag har haft mitt i 7 år nu tror jag! haha :)

2009-02-16 @ 09:58:03
URL: http://winrotherika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0