Trip till glasrikets centrum - Kosta

På långfredagen tog vi en trip till glasrikets centrum, Kosta. Köpte mig en marieeko skål, har en mossgrön sedan innan men nu när vi går mot ljusare tider så blev det en ljusblå. Kostar 395kr på designonline. Och jag köpte min för 199kr på andra sortering letade noggrant efter något fel men jag såg inte det minsta. Påskens klipp med andra ord!
 
Vill ha en nagellackflaska som Åsa Jungnelius har gjort, åsa som även blev utsedd till årets designer av Elle interiör 2008. Jag håller med och jag diggar Åsa! Den lilla flaskan, 764kr från Royaldesign.se men i kosta kostade den 699 så man kan göra klipp i Kosta med andra ord. Dom håller även på att bygga ett design hotell i glas, ska blir spännande och se. 


Kommentarer
Postat av: c.

marimekko skålar helt rätt.

2009-04-12 @ 23:17:28
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: S t y l i s s i m o - Fifi

Tack så jätte mycket för de söta orden. Det uppskattas enormt. ;)

2009-04-13 @ 23:31:06
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0